پرتال کلینیک تخصصی دیابت پارسیان
سبد خرید خالی است.

کلینیک تخصصی پمپ انسولین

کلینیک تخصصی پمپ انسولین

آیا می دانید کلینیک تخصصی دیابت پارسیان مجهز به آخرین تکنولوژی های کنترل و مدیریت دیابت می باشد؟

با ما همراه باشید تا با کلینیک تخصصی پمپ انسولین پارسیان بیشتر آشنا شویم.

همانطور که می دانیم در دنیای مدرن امروز ، علم فن آوری و تکنولوژی در کنترل و درمان بیماری ها از جمله دیابت جایگاه ارزشمند و مهمی یافته است. به جرات می توان گفت این علم با اکتشافات و ابداعات خود کمک شایانی به افراد مبتلا به دیابت در رابطه با کنترل و مدیریت دیابت نموده است. یکی از این تکنولوژی های پیشرفته در مدیریت دیابت، دستگاه پمپ انسولین می باشد.

با هدف بهینه سازی کنترل دیابت کلینیک تخصصی دیابت پارسیان مشهد درسال ۱۳۸۳ اقدام به دایر نمودن اولین کلینیک تخصصی پمپ انسولین در بخش خصوصی نمود و فعالیت تخصصی خود را در زمینه دستگاه پمپ انسولین و سایر تکنولوژی ها ( دستگاه های CGMS یا دستگاه پایش مداوم قندخون ) آغاز کرد.

تیم مجرب درمانی کلینیک تخصصی پمپ انسولین پارسیان با الگوبرداری از منابع معتبر جهانی در مدیریت دیابت با استفاده از تکنولوژی ، تمامی اقدامات حمایتی، درمانی، آموزشی و مراقبتی را در اختیار مراجعین قرار داده است.

در کلینیک پمپ انسولین ، فرد مبتلا به دیابت بعد از دریافت مشاوره و تهیه دستگاه پمپ انسولین، آموزش های لازم در زمینه نحوه استفاده از این دستگاه را دریافت کرده و در تمام مدت استفاده از دستگاه پمپ انسولین تحت نظر و پیگیری تیم پزشکی ماهر و با تجربه می باشد.

ما در کلینیک تخصصی دیابت پارسیان به این مفتخریم که تا امروز توانسته ایم برای صدها نفر از عزیزان مبتلا به دیابت نوع یک، دیابت نوع دو و دیابت بارداری بستر مناسب جهت مشاوره، آموزش و مراقبت پزشکی در زمینه دستگاه پمپ انسولین و تکنولوژی های جانبی مانند دستگاه های پایش مداوم قندخون( CGMS ) فراهم آوریم.

شما عزیزان می توانید جهت دریافت مشاوره، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی:

شماره تماس: ۳۸۵۸۴۰۴۰ – ۰۵۱

اینستاگرام:  womandiabetes –  @ diabetes_parsian@

 

 

 

 

دیدگاه‌های نوشته

*
*