پرتال کلینیک تخصصی دیابت پارسیان
سبد خرید خالی است.

همایش زخم پای دیابتی و مراقبت از پا

موضوع: همایش آشنایی با زخم پای دیابتی و مراقبت از پا در دیابت

۲۶ دیماه ۹۸، همایش آشنایی با زخم پای دیابتی و مراقبت از پا در دیابت با حضور جمعی از دیابتی های شهر مشهد در محل فرهنگسرای ترافیک ، با همکاری بنیاد بین المللی پیشگیری و کنترل دیابت ایرانیان و کلینیک تخصصی دیابت پارسیان برگزار گردید. در این همایش جناب آقای دکتر رئوف مدیریت کلینیک تخصصی دیابت پارسیان در زمینه ی اهمیت و نیاز مبرم بحث آموزش درزمینه دیابت ایراد سخنرانی کردند. وی در این زمینه گفت: امروزه یکی از نیازهای مبرم جوامع در تمامی کشورها مسئله آموزش دیابت می باشد و از جمله دلایل اصلی توجه به این مقوله عوارض جسمی و روانی سنگینی است که به فرد و جامعه تحمیل می شود . ایشان از آموزش صحیح و کنتل مناسب به عنوان یکی از مهمترین ارکان جهت مواجهه با بیماری دیابت یاد کردند.
در ادامه ی این همایش، سرکار خانم احمدی نژاد در زمینه لزوم مراقبت صحیح از پا در دیابت و جناب آقای جهانی مطالبی در زمینه ی آشنایی با زخم پای دیابتی و درمان های نوین زخم عنوان نمودند. در پایان این همایش هم جلسه پرسش و پاسخ حاضرین برگزار شد.


 

سخنرانان: آقای دکتر رئوف – خانم احمدی نژاد – آقای جهانی ( کارشناس زخم)
عناوین: آشنایی با دیابت ( آقای دکتر رئوف) ، مراقبت از پا در دیابت ( خانم احمدی نژاد) ، آشنایی با زخم پای دیابتی و پانسمان های نوین ( آقای جهانی )
مکان: فرهنگسرای ترافیک
زمان برگزاری: ۲۶/۱۰/۹۸

دیدگاه‌های نوشته

*
*